Indicators of the incorporation of the environmental dimension in the curricula of the state universities of Costa Rica

Authors

  • Claudia Charpentier Universidad Nacional, Costa Rica
  • María de los Ángeles Carrillo Universidad Nacional, Costa Rica
  • Olga Emilia Brenes Universidad de Costa Rica, Costa Rica
  • Lidia Hernández Universidad Estatal a Distancia, Costa Rica
  • Alejandrina Mata Universidad de Costa Rica, Costa Rica
  • Claudia Zúñiga Instituto Tecnológico de Costa Rica, Costa Rica

DOI:

https://doi.org/10.15359/rca.22-1.7

Keywords:

No disponible/Not available

Abstract

No disponible/Not available

Author Biographies

Claudia Charpentier, Universidad Nacional

Bióloga, especialista en educación ambiental, profesora, Universidad Nacional, Costa Rica

María de los Ángeles Carrillo, Universidad Nacional

Miembro de Comisión Interuniversitaria de Educacuón Ambiental, Comunicadora colectiva, especialista en estudios de opinión pública, profesora, Universidad Nacional, Costa Rica

Olga Emilia Brenes, Universidad de Costa Rica

Miembro de Comisión Interuniversitaria de Educacuón Ambiental, Educadora especialista en educación ambiental, profesora, Universidad de Costa Rica, Costa Rica

Lidia Hernández, Universidad Estatal a Distancia

Miembro de Comisión Interuniversitaria de Educacuón Ambiental, bióloga, especialista en vida silvestre, profesora, Universidad Estatal a Distancia, Costa Rica

Alejandrina Mata, Universidad de Costa Rica

Miembro de Comisión Interuniversitaria de Educacuón Ambiental, Educadora especialista en educación de adultos, vicerrectora de Vida Estudiantil, Universidad de Costa Rica, Costa Rica

Claudia Zúñiga, Instituto Tecnológico de Costa Rica

Miembro de Comisión Interuniversitaria de Educacuón Ambiental, bióloga, especialista en biología molecular, profesora, Instituto Tecnológico de Costa Rica, Costa Rica

References

No disponible/Not available

Downloads

Published

2001-07-01

How to Cite

Charpentier, C., Carrillo, M. de los Ángeles, Brenes, O. E., Hernández, L., Mata, A., & Zúñiga, C. (2001). Indicators of the incorporation of the environmental dimension in the curricula of the state universities of Costa Rica. Tropical Journal of Environmental Sciences, 22(2), 44-48. https://doi.org/10.15359/rca.22-1.7

How to Cite

Charpentier, C., Carrillo, M. de los Ángeles, Brenes, O. E., Hernández, L., Mata, A., & Zúñiga, C. (2001). Indicators of the incorporation of the environmental dimension in the curricula of the state universities of Costa Rica. Tropical Journal of Environmental Sciences, 22(2), 44-48. https://doi.org/10.15359/rca.22-1.7

Comentarios (ver términos de uso)

Similar Articles

41-50 of 306

You may also start an advanced similarity search for this article.